Клієнт ПриватБанку повідомив про відмову у перевипуску платіжної картки через відмову внести 350 гривень, які, за його словами, банк вимагав для активації нової картки. Скаргу було опубліковано на платформі фінансових оглядів Мінфін.
За словами клієнта, під час візиту до одного із відділень банку йому несподівано повідомили, що для перевипуску необхідно внести 350 гривень. Відмовившись зробити цей платіж, він заявив, що банк відмовився видавати картку.
Ситуація викликала невдоволення та замішання у клієнта, який засумнівався у законності та термінах передбачуваної нової процедури. Він також висловив невдоволення діями співробітників банку та просить роз'яснити, коли така вимога була офіційно введена.
На даний момент ПриватБанк не зробив офіційної заяви з приводу цього інциденту, і невідомо, чи це є частиною ширшої внутрішньої політики чи локального випадку.
"Шанс, якого не було давно": Володимир Зеленський заговорив про мир та готує переговорний марафон
Олег Винник "під прицілом чеченців": втікача хочуть обміняти на цілі області України
Тисячі гривень штрафу за бруд: водії нариваються на покарання через дрібницю
Українських ухилянтів "зловлять" з усіх боків: ТЦК запускає цифровий капкан, що грозить штрафами та арештами
Нагадаємо, податок із кожної гривні за переказ на банківську картку: тепер все стало зрозуміло
Раніше «hyser» повідомляв, "Ощадбанк" приголомшив власників банківських карток: "заморожує" гроші при переказах
Як повідомляв «hyser», TEMU краде гроші з банківських карток та персональні дані: українці у великій загрозі
