Клієнт ПриватБанку повідомив про відмову у перевипуску платіжної картки через відмову внести 350 гривень, які, за його словами, банк вимагав для активації нової картки. Скаргу було опубліковано на платформі фінансових оглядів Мінфін.
За словами клієнта, під час візиту до одного із відділень банку йому несподівано повідомили, що для перевипуску необхідно внести 350 гривень. Відмовившись зробити цей платіж, він заявив, що банк відмовився видавати картку.
Ситуація викликала невдоволення та замішання у клієнта, який засумнівався у законності та термінах передбачуваної нової процедури. Він також висловив невдоволення діями співробітників банку та просить роз'яснити, коли така вимога була офіційно введена.
На даний момент ПриватБанк не зробив офіційної заяви з приводу цього інциденту, і невідомо, чи це є частиною ширшої внутрішньої політики чи локального випадку.
Після точно більше: українців попередили про неминуче зростання тарифів на світло, коли це станеться
Новий 2026-й зустрічаємо з Вогненним Конем: секрети, як прикрасити будинок, щоб залучити удачу та благополуччя
"Оце все лайно розносять": Олег Винник виправдався за втечу з України, і це звучить дивніше, ніж чутки
5 звичок, що тихо вбивають ваш автомобіль
Нагадаємо, податок із кожної гривні за переказ на банківську картку: тепер все стало зрозуміло
Раніше «hyser» повідомляв, "Ощадбанк" приголомшив власників банківських карток: "заморожує" гроші при переказах
Як повідомляв «hyser», TEMU краде гроші з банківських карток та персональні дані: українці у великій загрозі
