Український постачальник електроенергії YASNO оголосив про серйозні зміни у способах надсилання показань лічильників електроенергії споживачами.

Тепер користувачі більше не зможуть передавати свідчення через мобільний додаток "Приват24", оскільки поля введення були видалені з платіжного інтерфейсу.

Компанія посилається на побоювання щодо точності даних, заявляючи, що тільки прямі канали зв'язку можуть забезпечити надійну обробку та виставлення рахунків. В результаті передачу свідчень через фінансових посередників було припинено.

Лічильник електроенергії. Фото: скріншот YouTube-відео.

Споживачі, як і раніше, можуть надсилати дані лічильників через наступні офіційні канали:

Особистий кабінет на сайті YASNO.

Популярні новини зараз

Хотіли зекономити на ялинці? Готуйте 34 тисячі штрафу або… до трьох років за ґратами

Тарас Тополя перервав мовчання: вперше розповів правду про розлучення та звернувся до Олени

Штрафи за житло: податкова йде за українцями

Тепер ніяк не пересидіти: мобілізація готує сюрприз "ухилянтам"

Показати ще

Мобільний додаток YASNO.

Чат-боти в Viber та Telegram.

YASNO радить клієнтам надсилати свідчення за два дні до кінця місяця або протягом перших трьох днів наступного місяця для своєчасного виставлення рахунків.

Нагадаємо, комунальники штрафують на десятки тисяч гривень за лічильники: кого "обдеруть" до нитки

Раніше «hyser» повідомляв, українцям масово приходять фальшиві платіжки за комуналку: за що платити не потрібно

Як повідомляв «hyser», нові платіжки за комуналку з травня: доведеться платити більше