В епоху цифрових технологій, коли мобільний зв'язок давно став базовою потребою, поведінка деяких операторів викликає дедалі більше обурення серед користувачів.
Особливо якщо справа стосується таких елементарних послуг, як заміна SIM-картки.
Нещодавно в соціальних мережах спалахнув скандал, пов'язаний з компанією Vodafone Україна. Все почалося з відкликання обуреного клієнта, опублікованого на офіційній сторінці оператора. Чоловік розповів, що прийшов у фірмовий магазин Vodafone, щоб замінити пошкоджену SIM-картку, яка перестала працювати через звичайний зношування.
На його подив, замість безкоштовної заміни – як це роблять інші оператори – йому запропонували купити нову SIM-картку за 50 гривень. При цьому жодних додаткових послуг чи пояснень клієнт не отримав.
Чоловік уточнив, що користується послугами одразу двох мобільних компаній, і лише у Vodafone зіткнувся із подібною "послугою за гроші". Ця історія викликала резонанс серед користувачів і в коментарях під постом почали з'являтися десятки аналогічних скарг.
Хотіли зекономити на ялинці? Готуйте 34 тисячі штрафу або… до трьох років за ґратами
Це працює краще, ніж магазинна: водії масово роблять зимову омивайку вдома
Ваша дитина зловила Миколая на гарячому? Ось як не зруйнувати свято та зберегти диво на 6 грудня
Тепер ніяк не пересидіти: мобілізація готує сюрприз "ухилянтам"
Користувачі звинувачують Vodafone у недружній політиці щодо лояльних клієнтів, адже знос SIM-карти – це звичайна справа, і компанії, на думку людей, зобов'язані враховувати такі ситуації, а не заробляти на них.
Читайте також:
Lifecell знову підвищить тарифи з 1 травня: чи вигідно переходити на Київстар чи Vodafone.
Обережно, клієнти lifecell: шахраї маскуються під мобільного оператора.
